Vianočné kúsky vo veľkom vianočnom VÝPREDAJI >>>


VŠEOBECNÉ PODMIENKY POUŽÍVANIA B2B

VŠEOBECNÉ PODMIENKY POUŽÍVANIA INTERNETOVÉHO OBCHODU NA WWW.WESTWING.SK OD SPOLOČNOSTÍ

Nižšie uvádzame naše Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP"), ktoré slúžia ako základ pre používanie internetového obchodu Westwing na webovej stránke www.westwing.sk pre firmy. Odoslaním objednávky uznávate tieto Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Westwing GmbH, Moosacher Str. 88, 80809 Mníchov, zapísaná v nemeckom obchodnom registri pod číslom: HRB 191901 (ďalej len "Westwing").

Tieto VOP sa vzťahujú na podnikateľov so sídlom na Slovensku, ktorí využívajú ponuky na našej webovej stránke. Podnikateľom v zmysle týchto VOP je fyzická osoba, právnická osoba alebo obchodná spoločnosť s právnou subjektivitou, ktorá pri uzatváraní právneho úkonu koná v rámci výkonu svojej podnikateľskej alebo samostatnej zárobkovej činnosti.

1. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE A ROZSAH PÔSOBNOSTI

1.1 Spoločnosť Westwing prevádzkuje internetový obchod na webovej stránke www.westwing.sk.

1.2 Aby ste mohli využívať ponuky dostupné v internetovom obchode, musíte pri uzatváraní právneho úkonu vystupovať ako podnikateľ, t. j. ako fyzická alebo právnická osoba alebo spoločnosť s právnou subjektivitou pri výkone svojej obchodnej alebo samostatnej odbornej činnosti.

1.3 Tieto VOP sa vzťahujú na všetky zmluvy, ktoré s vami ako podnikateľom uzatvárame prostredníctvom webovej stránky www.westwing.sk v súlade s bodom 1.2, pokiaľ sa na ne nevzťahujú VOP pre spotrebiteľov. Spoločnosť Westwing neakceptuje žiadne iné VOP, pokiaľ nie je výslovne písomne dohodnuté inak.

1.4 Jednotlivé dohody uzavreté s vami v individuálnych prípadoch (vrátane vedľajších dohôd, dodatkov a zmien) majú prednosť pred týmito VOP. Pokiaľ nie je preukázaný opak, je pre obsah takýchto dohôd rozhodujúca písomná zmluva alebo písomné potvrdenie (postačuje elektronická forma podľa § 127 BGB) od spoločnosti Westwing.

1.5 Zamestnanci spoločnosti Westwing nie sú vo všeobecnosti oprávnení uzatvárať ústne vedľajšie dohody alebo poskytovať ústne ubezpečenia alebo vyhlásenia, ktoré presahujú obsah písomnej zmluvy.

1.6 Ak sú ako termíny uvedené (pracovné) dni, rozumejú sa tým všetky pracovné dni s výnimkou sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov v Nemecku.

2. POUŽÍVANIE WEBOVEJ STRÁNKY WWW.WESTWING.SK

2.1 Pri objednávaní tovaru budete požiadaní o poskytnutie osobných údajov a o súhlas s registráciou firemného účtu, ktoré sa budú zhromažďovať a spracovávať v súlade so zásadami ochrany osobných údajov spoločnosti Westwing. Uplatňuje sa článok 14.

2.2 Ste zodpovední za to, že údaje sú úplné a pravdivé. Ste tiež povinný udržiavať údaje aktuálne. Ak počas vášho používania webovej stránky dôjde k zmene poskytnutých údajov, musíte ich bezodkladne opraviť. Ste povinní zaobchádzať so svojimi heslami a všetkými ostatnými prístupovými údajmi dôverne a chrániť ich pred prístupom neoprávnených tretích osôb.

2.3 Ak si vytvoríte konto firemného zákazníka, po dokončení procesu registrácie dostanete e-mailom potvrdenie o registrácii (tzv. "double opt-in").

2.4 Za obsah (napríklad recenzie produktov), ktorý zverejníte v oblastiach prístupných na tento účel, nesiete výhradnú zodpovednosť. Zaručujete, že váš vlastný obsah neporušuje ani neporušuje práva tretích strán (napr. osobnostné práva alebo autorské práva). V tejto súvislosti ste povinní na prvé požiadanie odškodniť spoločnosť Westwing v plnej výške za nároky tretích strán. Odovzdaním obsahu spoločnosti Westwing udeľujete spoločnosti Westwing a všetkým spoločnostiam skupiny Westwing, ktoré sú s ňou prepojené (ďalej len "skupina Westwing"), všetky jednoduché, časovo, priestorovo a obsahovo neobmedzené práva na používanie, ako aj na prenos na tretie osoby, ktoré spoločnosť Westwing potrebuje na zverejnenie a šírenie obsahu, a to aj čiastočne, na webových stránkach skupiny Westwing.

2.5 Vo svojom firemnom zákazníckom účte si môžete prezerať svoje otvorené, nedávno odoslané a/alebo dokončené objednávky a v prípade potreby ich meniť, ako aj diferencovane spravovať a ukladať svoje vlastné údaje, poukážky, bulletiny a oznámenia.

2.6. Na webovej stránke www.westwing.sk ste oprávnení zaregistrovať sa a zároveň prevádzkovať len firemný zákaznícky účet. Ak spoločnosť Westwing zistí viacnásobnú registráciu, môže ju vymazať.

2.7 Je zakázané používať webové stránky www.westwing.sk alebo ich obsah na akýkoľvek účel, ktorý je nezákonný, nevhodný alebo zakázaný týmito podmienkami. Najmä sa nesmú narúšať alebo manipulovať technické procesy. V prípade správania alebo pokusov o získanie neoprávnených výhod na úkor spoločnosti Westwing alebo iných zákazníkov si spoločnosť Westwing vyhradzuje právo zablokovať účet firemného zákazníka a neprijať ponuky.

2.8 Spoločnosť Westwing si vyhradzuje právo uplatniť svoje virtuálne domicilačné práva podľa vlastného uváženia a napríklad vydať varovanie, odmietnuť objednávky, obmedziť dostupné spôsoby platby, pozastaviť alebo ukončiť váš prístup na webovú stránku www.westwing.sk alebo vymazať vami odoslaný obsah, ak dôjde k porušeniu ustanovení týchto VOP alebo v prípade zneužitia. Akékoľvek nároky spoločnosti Westwing na náhradu škody zostávajú nedotknuté.

3. ZMLUVNÝ PARTNER, JAZYK A UZAVRETIE ZMLUVY

3.1 Zmluvným partnerom pre uzatváranie zmlúv na webovej stránke www.westwing.sk je spoločnosť Westwing.

3.2 Webová stránka www.westwing.sk je prevádzkovaná v slovenskom jazyku. Zmluvy prostredníctvom webovej stránky sa uzatvárajú v slovenskom alebo anglickom jazyku.

3.3 Ponuka tovaru na www.westwing.sk nie je záväznou zmluvnou ponukou v zmysle § 145 Občianskeho zákonníka (BGB), ale môže sa meniť a je nezáväzná ako výzva na predloženie ponuky (tzv. "invitatio ad offerendum"). Po vložení vybraných produktov do (virtuálneho) nákupného košíka a dokončení elektronického objednávkového procesu podávate právne záväznú zmluvnú ponuku kliknutím na tlačidlo " Zaplatiť teraz" alebo "Dokončiť objednávku" (v závislosti od zvoleného spôsobu platby), čím v danom okamihu uskutočníte objednávku tovaru vo (virtuálnom) nákupnom košíku. Po odoslaní ponuky dostanete od spoločnosti Westwing e-mail s potvrdením prijatia vašej ponuky. Tento e-mail od spoločnosti Westwing nepredstavuje prijatie zmluvy. Spoločnosť Westwing môže podľa vlastného uváženia ponuky neprijať. Ak spoločnosť Westwing objednávku nevykoná, bude vás o tom okamžite informovať. Zmluva je akceptovaná prostredníctvom samostatného e-mailu s potvrdením o odoslaní, najneskôr však pri odoslaní tovaru.

3.4 Spoločnosť Westwing uloží údaje o objednávke a po dokončení objednávky vám ich zašle e-mailom. VOP si môžete kedykoľvek pozrieť aj na adrese https://www.westwing.sk/i/terms_and_conditions_b2b/ kedykoľvek. Ak ste si pred odoslaním objednávky vytvorili zákaznícky účet, údaje o objednávke si môžete pozrieť v prihlasovacej oblasti. To platí aj pre predchádzajúce objednávky v rámci zákonných povinností uchovávania údajov.

3.5 Spracovanie objednávok a kontaktovanie sa zvyčajne uskutočňuje prostredníctvom automatizovaného spracovania objednávok alebo e-mailom. Musíte sa uistiť, že e-mailová adresa, ktorú ste uviedli na spracovanie objednávky, je správna, aby na ňu mohli byť prijaté e-maily zaslané spoločnosťou Westwing. Najmä pri používaní SPAM filtrov musíte zabezpečiť, aby všetky e-maily zaslané spoločnosťou Westwing alebo tretími stranami poverenými spoločnosťou Westwing na spracovanie vašej objednávky mohli byť doručené.

4. CENY A NÁKLADY NA DOPRAVU

4.1 Pre objednávky tovaru na webovej stránke www.westwing.sk platia ceny uvedené na stránke s podrobnými informáciami o príslušnom tovare v čase objednávky. Uvedené ceny sú celkové ceny vrátane zákonnej DPH a balného. Pripočítavajú sa náklady na dopravu a prípadne náklady na dodatočne objednanú službu montáže (pozri bod 5).

4.2 Náklady na dopravu sa účtujú osobitne za každú objednávku a vychádzajú z ceny uvedenej na stránke s podrobnosťami o výrobku. Tá závisí okrem iného od veľkosti, hmotnosti a príslušného spôsobu dopravy. Tá je na rozhodnutí spoločnosti Westwing.

4.3 V prípade dodania spoločnosťou Westwing sa ceny riadia DDP Incoterms® 2020, vrátane bežného balenia, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

4.4 Spoločnosť Westwing vám môže poskytnúť zľavy a poukážky nad rámec zliav uvedených na webovej stránke www.westwing.sk v rámci jednotlivých zmlúv v súlade s bodom 1.4. V takom prípade je možné na jednu objednávku uplatniť len jednu alternatívnu zľavu alebo poukaz. Uplatní sa zľava alebo poukaz, ktorý si zákazník vybral a uložil do nákupného košíka.

4.5 Prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu máte možnosť dostávať faktúry s DPH a zohľadniť zľavu pre firemných zákazníkov priamo pri objednávke. Manuálne opravy faktúr pre účty firemných zákazníkov sa spravidla nevykonávajú.

4.6 Spoločnosť Westwing je oprávnená najskôr započítať platby so staršími pohľadávkami a bude vás informovať o type započítania, ktoré sa uskutočnilo.

4.7 Platba sa považuje za uskutočnenú až vtedy, keď spoločnosť Westwing môže so sumou disponovať.

4.8 Ak sa spoločnosť Westwing dozvie o okolnostiach, ktoré spochybňujú vašu úverovú bonitu, ak neuhradíte splatné faktúry alebo ak je podaný návrh na konkurzné konanie, ktoré bolo začaté alebo zamietnuté z dôvodu nedostatku majetku, spoločnosť Westwing je oprávnená vyhlásiť celý zostávajúci dlh za splatný. V takom prípade je spoločnosť Westwing oprávnená požadovať aj zálohové platby alebo poskytnutie zábezpeky.

5. PLATOBNÉ PODMIENKY A PLATBY

5.1 Ak máte identifikačné číslo pre DPH a podliehate našej kontrole bonity, tovar môžete zaplatiť týmito platobnými metódami: kreditnou kartou (VISA, Mastercard, American Express), ApplePay, GooglePay (dostupné len pri objednávke cez webový prehliadač) a predplatba.

5.2 Spoločnosť Westwing v súčasnosti prijíma rôzne kreditné karty: VISA a Mastercard, ako aj American Express. Spoločnosť Westwing si po prijatí objednávky strhne fakturovanú sumu z vašej kreditnej karty prostredníctvom nášho poskytovateľa platobných služieb Stripe Payments Europe Ltd (zapísaná v írskom obchodnom registri pod číslom 3206488LH).

5.3 Platobné metódy ApplePay a GooglePay sa spracúvajú prostredníctvom poskytovateľa platobných služieb Stripe Payments Europe Ltd (zapísaného v írskom obchodnom registri pod číslom 32064LH.

6. INVOICING

6.1. Prijatím VOP súhlasíte s tým, že spoločnosť Westwing vám môže zaslať faktúru elektronickými prostriedkami alebo vám ju sprístupniť elektronickými prostriedkami v súlade s článkom 232 smernice Rady 2006/112/ES.

6.2 Upozorňujeme, že ak vaše údaje (najmä DIČ) nie sú pri objednávke správne podľa bodu 2.2, po dokončení objednávky už nemôžeme vystaviť opravnú faktúru na opravu vašich údajov.

6.3 Tým, že ste spoločnosti Westwing poskytli iné ako poľské aktívne IČ DPH, ktoré nie je platné pre účely transakcií v rámci EÚ (neplatné podľa VIES identifikácie IČ DPH - Vies on-the-Web - Európska komisia (europa.eu)), potvrdzujete, že nie ste povinní vykazovať nadobudnutie tovaru v rámci EÚ v členskom štáte určenia prepravy tovaru, a preto je spoločnosť Westwing povinná len na účely DPH spracovať vašu objednávku ako objednávku zákazníka B2C a podľa toho zúčtovať dodávku na účely DPH.7.2 Tým, že ste spoločnosti Westwing poskytli iné ako poľské aktívne IČ DPH, ktoré nie je platné pre účely transakcií v rámci EÚ (neplatné podľa VIES identifikácie IČ DPH - Vies on-the-Web - Európska komisia (europa.eu)), potvrdzujete, že nie ste povinní vykazovať nadobudnutie tovaru v rámci EÚ v členskom štáte určenia zásielky tovaru, a preto je spoločnosť Westwing povinná len pre účely DPH spracovať vašu objednávku podľa platných predpisov o DPH ako objednávku zákazníka B2C a dodávku zodpovedajúcim spôsobom zúčtovať pre účely DPH.

7. KUPÓNY

7.1 Spoločnosť Westwing ponúka rôzne druhy poukážok: Propagačné poukážky a kompenzačné poukážky:

7.1.1 Propagačné poukážky (napr. "poukážka pre priateľov")

7.1.1.1 Propagačné poukážky sú poukážky, ktoré sa vydávajú bezplatne v rámci reklamných kampaní s určitou dobou platnosti a nie je možné ich zakúpiť. Propagačné poukazy je možné uplatniť len na stránke www.westwing.sk počas stanoveného obdobia, nie však na úhradu nákladov na dopravu alebo zriadenie. Na propagačné poukazy sa môžu vzťahovať ďalšie, individuálne podmienky. Tie vám budú oznámené priamo v súvislosti s poukazom.

7.1.1.2 Poukážky, ktoré ste dostali ako nový zákazník na základe pozvania od člena spoločnosti Westwing (tzv. "poukážka pre priateľa"), nie je možné uplatniť, ak už máte účet u spoločnosti Westwing, pretože poukážku môžu uplatniť len noví zákazníci.

7.1.1.3 Prvotnú registráciu alebo poukážky pre nových zákazníkov, ktoré získate raz za registráciu na webovej stránke www.westwing.sk za registráciu v obchode, môžete uplatniť len raz na jeden účet firemného zákazníka.

7.1.1.4 Na jednu objednávku je možné uplatniť len jeden propagačný poukaz. Nie je možné vrátiť alebo pripísať zostatok propagačného poukazu, ak je hodnota nákupu nižšia ako hodnota poukazu.

7.1.1.5 Propagačný poukaz je neprenosný, nevracia sa a nie je možné ho uplatniť, ak vrátite tovar alebo služby, ktoré ste v plnej výške alebo čiastočne zaplatili poukazom, v rámci zákonného práva na odstúpenie od zmluvy. V prípade čiastočného vrátenia objednaného tovaru sa hodnota poukážky rozdelí pomerne k objednanému tovaru, t. j. v prípade vrátenia jednotlivých položiek sa poukážka započíta pomerne k cene vráteného tovaru a jej platnosť sa skončí pomerne k hodnote tovaru. Ak je poukážka viazaná na minimálnu hodnotu objednávky, táto musí byť dosiahnutá aj v prípade čiastočného vrátenia tovaru, inak sa hodnota poukážky nepripíše.

7.1.2 Kompenzačné poukážky

7.1.2.1 Kompenzačné poukážky sú poukážky, ktoré nie je možné zakúpiť, ale spoločnosť Westwing ich vydáva podľa vlastného uváženia ako kompenzáciu bez toho, aby uznala akúkoľvek právnu povinnosť.

7.1.2.2 Na propagačné poukážky sa primerane vzťahujú ustanovenia o propagačných poukážkach.

7.2 V prípade oprávneného podozrenia z podvodu alebo inej nezákonnej alebo protiprávnej činnosti v súvislosti s nákupom alebo uplatnením poukazu môže spoločnosť Westwing zablokovať príslušný kód poukazu (aj dočasne) alebo odmietnuť jeho uplatnenie (aj dočasne). V takom prípade máte právo zrušiť objednávku.

7.3 Úhrada sumy poukazu nie je možná, rovnako ako prevod hodnoty alebo následný zápočet za už uskutočnené nákupy, t. j. pred ukončením procesu objednávky.

8 DODACIE A PREPRAVNÉ PODMIENKY

8.1 Doručovanie sa uskutočňuje len v rámci Slovenska na vami uvedenú doručovaciu adresu.

8.2 Základné dodacie lehoty sú vám oznámené na príslušnej stránke s detailmi tovaru a sú vždy len približné, pokiaľ nie sú výslovne dohodnuté ako záväzné. Po uplynutí dodacej lehoty sa bez vysvetlenia stanoví ďalšia dodacia lehota v dĺžke trvania dodacej lehoty, nie však dlhšia ako 14 pracovných dní.

8.3 Objednaný tovar bude odoslaný podľa uváženia spoločnosti Westwing buď ako balík, alebo prostredníctvom zasielateľa.

8.4 Spoločnosť Westwing je oprávnená realizovať čiastkové dodávky a poskytovať čiastkové služby, ak je to pre vás primerané. Je to v prípade, ak je pre vás čiastočná dodávka použiteľná v rámci zmluvného účelu, je zabezpečené dodanie legálne objednaného tovaru a nevzniknú vám v dôsledku toho žiadne významné dodatočné výdavky alebo dodatočné náklady (pokiaľ nesúhlasíte s tým, že tieto náklady budete znášať).

8.5 Spoločnosť Westwing nepreberá žiadne riziko spojené s obstarávaním, najmä nie v prípade všeobecného nákupu. Spoločnosť Westwing je povinná dodať tovar len z existujúcich zásob tovaru alebo z tovaru objednaného u dodávateľov. Povinnosť spoločnosti Westwing dodať tovar neplatí, ak napriek existujúcej krycej transakcii s príslušným dodávateľom nie je tovar dodaný, nie je dodaný v plnom rozsahu alebo nie je dodaný včas, a spoločnosť Westwing za to nenesie zodpovednosť. Spoločnosť Westwing vás bude okamžite informovať a oznámi vám novú očakávanú dodaciu lehotu. Ak je pre vás nová dodacia lehota neprijateľná alebo tovar už nie je k dispozícii v rámci novej dodacej lehoty alebo vôbec, spoločnosť Westwing a vy máte právo odstúpiť od zmluvy týkajúcej sa príslušného tovaru; v takom prípade vám bezodkladne vrátime všetky už zaplatené platby.

8.6 Spoločnosť Westwing nemôže niesť zodpovednosť za neplnenie alebo chybné plnenie svojich povinností podľa tejto Zmluvy, ak a v rozsahu, v akom je to spôsobené výskytom vyššej moci, bez toho, aby bola dotknutá skutočnosť, že spoločnosť Westwing urobí všetko, čo je v jej silách, aby minimalizovala dôsledky takejto udalosti.

Vyššia moc zahŕňa všetky nepredvídateľné udalosti alebo udalosti, ktoré - aj keby boli predvídateľné - sú mimo kontroly spoločnosti Westwing a ktorých vplyvu na plnenie zmluvy nemohla spoločnosť Westwing zabrániť ani pri vynaložení primeraného úsilia. Patrí sem okrem iného vojna, vojnový stav, vzbura, povstanie, vojenský alebo civilný prevrat, povstanie, občianske nepokoje, vzbura, embargo, vládne nariadenie, požiar, povodeň, búrková vlna, hurikán alebo iné nepriaznivé počasie katastrofických rozmerov, zemetrasenie, blesk, pandémia, epidémia, jadrové nebezpečenstvo alebo akákoľvek podobná príčina, ktorú spoločnosť Westwing nemôže ovplyvniť a ktorá spôsobuje, že plnenie alebo dodržiavanie záväzkov uvedených v týchto VOP je nezákonné, nemožné alebo ekonomicky neuskutočniteľné. Ak nastane prípad vyššej moci, spoločnosť Westwing je povinná vás o tom okamžite informovať. Spoločnosť Westwing je oslobodená od povinnosti plnenia počas trvania tejto udalosti. Termíny dodania a plnenia sa primerane predĺžia. Ak vyššia moc trvá dlhšie ako 8 týždňov, spoločnosť Westwing a vy máte právo odstúpiť od zmluvy.

8.7 Ak sa doručenie tovaru nepodarí z dôvodov, za ktoré nesiete zodpovednosť, spoločnosť Westwing je oprávnená účtovať vám náklady na nové doručenie, ako aj primerané náklady na skladovanie odo dňa neúspešného doručenia. Opätovné doručenie je spoplatnené aj v prípade, že pôvodné doručenie bolo pre vás bezplatné. O dodatočných nákladoch vás budeme informovať pred novým doručením a doručenie vykonáme len s vaším súhlasom. Spoločnosť Westwing si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak do 7 dní neudelíte súhlas s novým doručením. V takom prípade vám spoločnosť Westwing vráti všetky už uskutočnené platby.

8.8 Doručenie objednávky predpokladá, že neexistujú žiadne neuhradené dlhy.

8.9 Ak sa dodacia lehota predĺži alebo ak sa spoločnosť Westwing zbaví svojho záväzku, nemôžete z toho odvodzovať žiadne nároky na náhradu škody, s výhradou ustanovení v článku 10. Zákazník sa môže na vyššie uvedené okolnosti odvolávať len vtedy, ak o tom bezodkladne informuje spoločnosť Westwing.

9 ZÁRUKA, ZODPOVEDNOSŤ A POŠKODENIE PRI PREPRAVE

9.1 Ste povinný bezodkladne a dôkladne, t. j. individuálne, skontrolovať tovar, či nemá vady v množstve alebo kvalite. Všetky závady musíte bezodkladne písomne nahlásiť. Vady, ktoré nie je možné v tejto lehote zistiť ani po dôkladnej kontrole, musíte spoločnosti Westwing písomne oznámiť bezodkladne po ich zistení.

9.2 Bežné alebo drobné, technicky nevyhnutné odchýlky v množstve, kvalite, farbe, šírke, hmotnosti, vybavení alebo dizajne sa nepovažujú za vady.

9.3 V prípade závad má spoločnosť Westwing právo vybrať si medzi opravou alebo výmenou. Právo spoločnosti Westwing odmietnuť následné plnenie podľa zákonných požiadaviek zostáva nedotknuté.

9.4 Ak sa náprava nepodarí ani po uplynutí primeranej lehoty, môžete podľa vlastného uváženia požadovať zníženie ceny alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Druhá možnosť je vylúčená v prípade len nepodstatných odchýlok od kvality.

9.5 Nároky zo záruky voči spoločnosti Westwing môže uplatniť len priamy zákazník a sú neprenosné. Ich platnosť končí 12 mesiacov po dodaní.

9.6 Pokiaľ nie je v nasledujúcich ustanoveniach uvedené inak, platia ustanovenia o zákonnej zodpovednosti za vady.

9.7 Nároky na náhradu škody sú vylúčené. Vylúčené sú nároky na náhradu škody vyplývajúce z poškodenia života, zdravia alebo z porušenia základných zmluvných povinností (kardinálnych povinností), ako aj zodpovednosť za iné škody na základe úmyselného alebo hrubo nedbanlivého porušenia povinností spoločnosťou Westwing, jej právnymi zástupcami alebo zástupcami. Podstatné zmluvné povinnosti sú tie, ktorých splnenie je nevyhnutné na dosiahnutie cieľa zmluvy. V prípade porušenia podstatných zmluvných povinností zodpovedá spoločnosť Westwing za predvídateľnú škodu typickú pre zmluvu len vtedy, ak bola spôsobená jednoduchou nedbanlivosťou.

9.8 Vyššie uvedené obmedzenia zodpovednosti neplatia, ak spoločnosť Westwing podvodne zatajila vadu alebo prevzala záruku na tovar. Ustanovenia zákona o zodpovednosti za škodu spôsobenú vadou výrobku zostávajú nedotknuté.

9.9 Nároky na náhradu škody spôsobenej zjavnými vecnými vadami dodaného tovaru sú vylúčené, ak nám vadu neoznámite v lehote dvoch týždňov od dodania tovaru.

9.10 Nasledujúce obmedzenie sa vzťahuje na zmluvy o dodaní použitého tovaru: Premlčacia lehota pre nároky z vád je jeden rok od dodania tovaru.

9.11 Ak je tovar doručený so zjavným poškodením obalu alebo obsahu, žiadame vás, aby ste sa okamžite obrátili s reklamáciou na príslušného doručovateľa a kontaktovali zákaznícky servis spoločnosti Westwing (service@westwing.sk ). Toto hlásenie nemá žiadny vplyv na vaše záručné práva, ale uľahčuje spoločnosti Westwing vymáhanie nárokov voči doručovateľovi.

10. ZÁRUKY

10.1 Dodatočná záruka existuje len vtedy, ak je výslovne uvedená a opísaná na stránke s podrobnosťami o výrobku.

10.2 Výkresy, obrázky, rozmery, hmotnosti alebo iné údaje o výkone nepredstavujú prísľuby ani záruky a sú záväzné len vtedy, ak je to výslovne dohodnuté.

10.3 Dohody o kvalite majú prednosť pred ostatnými objektívnymi požiadavkami.

11. VÝHRADA VLASTNÍCTVA

11.1 Tovar dodaný spoločnosťou Westwing zostáva majetkom spoločnosti Westwing až do prijatia úplnej platby. Pokiaľ nie ste v omeškaní, ste oprávnení tovar predať v rámci bežného obchodného styku. Záložné právo a zabezpečovací prevod nie sú povolené. V prípade ďalšieho predaja zákazník týmto postupuje výslednú pohľadávku voči kupujúcemu na spoločnosť Westwing z titulu zábezpeky. To isté platí aj pre iné pohľadávky, ktoré nahrádzajú dodaný tovar alebo inak vznikajú v súvislosti s dodaným tovarom, ako sú poistné nároky alebo nároky vyplývajúce z neoprávneného zásahu v prípade straty alebo zničenia. Spoločnosť Westwing vás odvolateľne splnomocňuje na vymáhanie pohľadávok postúpených spoločnosti Westwing vo vašom vlastnom mene. Spoločnosť Westwing môže toto oprávnenie na inkaso zrušiť len v prípade likvidácie.

11.2 Ak tretie strany získajú neoprávnený prístup k tovaru, bezodkladne poukážete na vlastníctvo spoločnosti Westwing a budete ju o tom informovať, aby spoločnosť Westwing mohla uplatniť svoje práva.

12. SLUŽBY A SŤAŽNOSTI

Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá. Preto sa snažíme spracovať vašu žiadosť(-e) čo najrýchlejšie a ozvať sa vám hneď, ako vašu žiadosť dostaneme. V prípade otázok týkajúcich sa služieb sa obráťte na zákaznícky servis spoločnosti Westwing:

Westwing GmbH Moosacher Straße 88 80809 Mníchov

E-mail: service@westwing.sk

Telefón: +421 2327 849 69

13. ZRIEKNUTIE SA ZODPOVEDNOSTI PRE HYPERTEXTOVÉ ODKAZY

Pokiaľ www.westwing.sk odkazuje na webové stránky iných poskytovateľov prostredníctvom hypertextových odkazov, spoločnosť Westwing nemá žiadny vplyv na ich obsah, neprijíma ich za svoje a nepreberá žiadnu záruku ani zodpovednosť za ich obsah. Za obsah týchto stránok je vždy zodpovedný ich príslušný poskytovateľ alebo prevádzkovateľ. Akonáhle sa spoločnosť Westwing dozvie o porušovaní právnych predpisov na webových stránkach iných poskytovateľov, príslušné hypertextové odkazy na www.westwing.sk budú okamžite odstránené.

14. OCHRANA ÚDAJOV

Všetky otázky týkajúce sa ochrany vašich údajov nájdete v zásadách ochrany osobných údajov spoločnosti Westwing na adrese https://www.westwing.sk/i/privacy_policy_b2b/.

15. PRÁVA NA POUŽÍVANIE OBRAZOVÉHO MATERIÁLU NA STRÁNKE WWW.WESTWING.SK

Obsah tejto webovej stránky vrátane textov, grafiky, fotografií, ilustrácií, obrázkov, videí, zvukov a softvéru je chránený autorskými právami. Sťahovanie alebo používanie na súkromné účely je povolené. Ďalšie publikovanie, prenos, reprodukcia alebo iné použitie obsahu nie je povolené.

Všetky práva na používanie obrazového materiálu na stránke www.westwing.sk vlastní spoločnosť Westwing alebo naši partneri. Použitie obrazového materiálu - v akejkoľvek forme - nie je povolené bez výslovného súhlasu spoločnosti Westwing.

Všetky ochranné známky spoločnosti Westwing použité na webovej stránke sú - pokiaľ nie je uvedené inak - našimi ochrannými známkami a nesmú sa používať bez predchádzajúceho písomného súhlasu spoločnosti Westwing.

16. KÓDEX SPRÁVANIA

Zaväzujete sa dodržiavať Kódex správania pre obchodných partnerov spoločnosti Westwing v znení neskorších zmien a doplnení (k dispozícii na https://ir.westwing.com/websites/westwing/English/5500/compliance.html). Porušenie Kódexu správania pre obchodných partnerov predstavuje podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje spoločnosť Westwing vypovedať zmluvu z oprávneného dôvodu.

17. ZMENY A DOPLNENIA VOP

Spoločnosť Westwing si vyhradzuje právo kedykoľvek vykonať zmeny webovej lokality, pravidiel, podmienok a ustanovení vrátane týchto VOP. Na vašu objednávku sa budú vzťahovať podmienky platné v čase vašej objednávky, pokiaľ si zmenu týchto podmienok nevyžaduje zákon alebo vládne nariadenie (v takom prípade sa budú vzťahovať aj na objednávky, ktoré ste zadali skôr).

18. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

18.1 Pre právne spory vyplývajúce z používania stránky www.westwing.sk alebo v súvislosti s ňou platí výlučne právo Spolkovej republiky Nemecko s výnimkou Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru.

18.2 Ak niektoré ustanovenie je alebo sa stane neplatným alebo neúčinným, ostatné ustanovenia zostávajú v platnosti. Namiesto neplatných alebo neúčinných ustanovení sa použijú príslušné zákonné ustanovenia.

Vaša spoločnosť Westwing GmbH Moosacher Str. 88 80809 Mníchov

Stav: 25.11.2024

GENERAL TERMS AND CONDITIONS (GTC) FOR THE USE OF THE ONLINE SHOP ON WWW.WESTWING.SK BY COMPANIES

Below we present our General Terms and Conditions (hereinafter referred to as "GTC"), which we use as a basis for the use of the Westwing online shop on the website www.westwing.sk for use by companies. By placing your order, you recognise the following General Terms and Conditions of Westwing GmbH, Moosacher Str. 88, 80809 Munich, registered in the German commercial register under the number: HRB 191901 (hereinafter referred to as "Westwing").

These GTC apply to entrepreneurs based in Slovakia who take advantage of the offers on our website. An entrepreneur within the meaning of these GTC is a natural person, legal entity or partnership with legal capacity who, when concluding a legal transaction, acts in the exercise of their commercial or independent professional activity.

1. GENERAL INFORMATION AND SCOPE OF APPLICATION

1.1 Westwing operates an online shop on the website www.westwing.sk.

1.2 In order to use the offers available in the online shop, you must act as an entrepreneur, i.e. as a natural or legal person or a partnership with legal capacity in the exercise of your commercial or independent professional activity when concluding a legal transaction.

1.3 These GTC apply to all contracts concluded with you as an entrepreneur via the website www.westwing.sk in accordance with Section 1.2, unless the GTC for consumers apply. Westwing does not accept any other GTC, unless otherwise expressly agreed in writing.

1.4 Individual agreements made with you in individual cases (including collateral agreements, supplements and amendments) take precedence over these GTC. Subject to proof to the contrary, a written contract or written confirmation (electronic form according to § 127 BGB is sufficient) from Westwing is decisive for the content of such agreements.

1.5 Westwing employees are generally not authorised to make verbal collateral agreements or to give verbal assurances or declarations that go beyond the content of the written contract.

1.6 If (working) days are specified as deadlines, this shall mean all weekdays with the exception of Saturdays, Sundays and public holidays in Germany.

2. USE OF THE WEBSITE WWW.WESTWING.SK

2.1 When ordering goods, you will be asked to provide personal data and to consent to the registration of a company account which will be collected and processed in accordance with Westwing’s privacy policy. Section 14 applies.

2.2 You are responsible for ensuring that the data is complete and truthful. You are also obliged to keep your data up to date. If there is a change in the data provided during your use of the website, you must correct the information immediately. You are obliged to treat your passwords and any other access data confidentially and to protect them from access by unauthorised third parties.

2.3 If you create a corporate customer account, you will receive a confirmation of your registration by e-mail after completing the registration process (so-called "double opt-in").

2.4 You are solely responsible for content (such as product reviews) that you post in areas accessible for this purpose. You guarantee that your own content does not infringe or violate the rights of third parties (e.g. personal rights or copyrights). In this respect, you shall indemnify Westwing in full against third-party claims upon first request. By submitting the content to Westwing, you grant Westwing and all companies of the Westwing Group affiliated with Westwing (hereinafter "Westwing Group") all simple rights of use, unlimited in time, space and content and also for transfer to third parties, which Westwing requires for the publication and distribution of the content, even in part, on the websites of the Westwing Group.

2.5 In your corporate customer account, you can view your open, recently dispatched and/or completed orders and, if necessary, change them, as well as manage and save your own data, vouchers, newsletters and notifications in a differentiated manner.

2.6 You are only authorised to register and operate a corporate customer account on the website www.westwing.sk at the same time. If Westwing detects multiple registrations, Westwing may delete them.

2.7 You are prohibited from using the www.westwing.sk website or its contents for any purpose that is unlawful, improper or prohibited by these Terms and Conditions. In particular, technical processes may not be disrupted or manipulated. In the event of behaviour or attempts to gain unauthorised advantages to the detriment of Westwing or other customers, Westwing reserves the right to block the corporate customer account and not accept offers.

2.8 Westwing reserves the right to exercise its virtual domiciliary rights at its own discretion and, for example, to issue warnings, refuse orders, restrict the available payment methods, pause or terminate your access to the website www.westwing.sk or delete content submitted by you if the provisions of these GTC are violated or in the event of abusive behaviour. Any claims for damages by Westwing remain unaffected.

3. CONTRACTUAL PARTNER, LANGUAGE AND CONCLUSION OF CONTRACT

3.1 The contractual partner for the conclusion of contracts on the website www.westwing.sk is Westwing.

3.2 The website www.westwing.sk is operated in Slovak language. Contracts via the website are concluded in Slovak or English language.

3.3 The offer of goods on www.westwing.sk is not a binding contractual offer within the meaning of Section 145 of the German Civil Code (BGB) but is subject to change and non-binding as an invitation to submit an offer (so-called "invitatio ad offerendum"). Once the selected products have been placed in the (virtual) shopping basket and the electronic ordering process has been completed, you submit a legally binding contractual offer by clicking the "Pay now" or “Complete order” button (depending on the selected payment method to place an order for the goods in the (virtual) shopping basket at that time. After submitting your offer, you will receive an e-mail from Westwing confirming receipt of your offer. This e-mail from Westwing does not constitute acceptance of the contract. It is at Westwing's discretion not to accept offers. If an order is not executed by Westwing, Westwing will inform you immediately. The contract is accepted by means of a separate e-mail with confirmation of dispatch, but at the latest when the goods are dispatched.

3.4 Westwing saves the order data and sends it to you by email after you have completed an order. You can also view the GTC at any time at https://www.westwing.sk/i/terms_and_conditions_b2b/ at any time. If you have set up a customer account before sending your order, you can view the order data in the login area. This also applies to past orders within the scope of the statutory retention obligations.

3.5 Order processing and contact are usually carried out by automated order processing or e-mail. You must ensure that the e-mail address you provide for order processing is correct so that e-mails sent by Westwing can be received at this address. In particular, when using SPAM filters, you must ensure that all e-mails sent by Westwing or by third parties commissioned by Westwing to process your order can be delivered.

4. PRICES AND SHIPPING COSTS

4.1 For orders of goods on the website www.westwing.sk, the prices stated on the respective item detail page at the time of your order shall apply. The prices are total prices including statutory VAT and packaging. Shipping costs and, if applicable, costs for an additionally bookable assembly service (see section 5) are added.

4.2 The shipping costs are charged separately for each order and are based on the price stated on the product detail page. This depends, among other things, on the size, weight and the respective shipping method. The latter is at the discretion of Westwing.

4.3 In the case of delivery by Westwing, the prices are DDP Incoterms® 2020, including normal packaging, unless otherwise agreed.

4.4 Westwing may grant you discounts and vouchers beyond the reductions shown on the website www.westwing.sk within the framework of individual agreements in accordance with Clause 1.4. In this case, only one alternative discount or voucher can be redeemed on an order. The discount or voucher selected by the customer and stored in the shopping basket shall apply.

4.5 Via your customer account, you have the option of receiving invoices showing VAT and taking the business customer discount into account directly when ordering. Manual invoice corrections for corporate customer accounts are generally not made.

4.6 Westwing is entitled to offset payments against older debts first and will inform you of the type of offsetting that has taken place.

4.7 A payment is only deemed to have been made when Westwing can dispose of the amount.

4.8 If Westwing becomes aware of circumstances that call your creditworthiness into question, if you do not pay due invoices or if insolvency proceedings are applied for, opened or rejected due to lack of assets, Westwing is entitled to declare the entire remaining debt due. In this case, Westwing is also entitled to demand advance payments or the provision of security.

5. TERMS OF PAYMENT AND PAYMENT

5.1 If you have a VAT identification number and subject to our credit check, the goods can be paid for using the following payment methods: credit card (VISA, Mastercard, American Express), ApplePay, GooglePay (only available when ordering via web browser), Prepayment.

5.2 Westwing accepts various credit cards, currently: VISA and Mastercard as well as American Express. Westwing will debit the invoice amount from your credit card upon receipt of the order via our payment service provider Stripe Payments Europe Ltd (registered in the Irish Trade Register under number 3206488LH).

5.3 The ApplePay and GooglePay payment methods are processed through the payment service provider Stripe Payments Europe Ltd (registered in the Irish Trade Register under number 32064LH.

6. INVOICING

6.1. By acceptance of GTC you accept that Westwing may sent invoice to you by electronic means or make invoice available to you by electronic means, in accordance with Article 232 of the Council Directive 2006/112/EC.

6.2 Please note that if your data (especially Tax Identification Number) are not correct according to clause 2.2 when ordering, we are no longer able to issue a correction invoice in order to correct your data after your order is completed.

6.3 By providing Westwing with a non-Polish active VAT number that is not valid for the purpose of intra-EU transactions (not valid according to VIES VAT number identification - Vies on-the-Web - European Commission (europa.eu)), it is hereby confirmed that you are not obliged to report intra-EU acquisitions of goods in the EU Member State of the goods shipment destination, and, as a result, only for VAT purpose treatment Westwing is obliged under applicable VAT regulations to process your order as a B2C customer order and settle the supply accordingly for VAT purposes.7.2 By providing Westwing with a non-Polish active VAT number that is not valid for the purpose of intra-EU transactions (not valid according to VIES VAT number identification - Vies on-the-Web - European Commission (europa.eu)), it is hereby confirmed that you are not obliged to report intra-EU acquisitions of goods in the EU Member State of the goods shipment destination, and, as a result, only for VAT purpose treatment Westwing is obliged under applicable VAT regulations to process your order as a B2C customer order and settle the supply accordingly for VAT purposes.

7. COUPONS

7.1 Westwing offers various types of vouchers: Promotional Vouchers and Compensation Vouchers:

7.1.1 Promotional vouchers (e.g. "Refer-a-friend voucher")

7.1.1.1 Promotional vouchers are vouchers that are issued free of charge as part of advertising campaigns with a specific period of validity and cannot be purchased by you. Promotional vouchers can only be redeemed at www.westwing.sk during the specified period, but not for shipping or set-up costs. Promotional vouchers may be subject to further, individual conditions. These will be communicated to you in direct connection with the voucher.

7.1.1.2 Vouchers that you have received as a new customer on the basis of an invitation from a Westwing member (so-called "refer-a-friend voucher") cannot be redeemed if you already have an account with Westwing, as the voucher can only be redeemed by new customers.

7.1.1.3 Initial registration or new customer vouchers, which you receive once for registering on the website www.westwing.sk for registration in the shop, may only be redeemed once per company customer account.

7.1.1.4 Only one promotional voucher can be redeemed per order. It is not possible to refund or credit the remaining balance of a promotional voucher if the value of the purchase is less than the value of the voucher.

7.1.1.5 The promotional voucher is non-transferable, non-refundable and cannot be redeemed if you return the goods or services paid for in full or in part with the voucher within the scope of the statutory right of cancellation. If you return ordered goods in part, the value of the voucher will be distributed proportionately to the goods ordered, i.e. if individual items are returned, the voucher will be credited proportionately to the price of the returned goods and will expire in proportion to the value of the goods. If a voucher is linked to a minimum order value, this must also be reached if goods are partially returned, otherwise the voucher value will not be credited.

7.1.2 Compensation vouchers

7.1.2.1 Compensation vouchers are vouchers that cannot be purchased, but are issued by Westwing at its own discretion as compensation without recognising any legal obligation.

7.1.2.2 The regulations for promotional vouchers shall apply accordingly.

7.2 In the event of justified suspicion of fraud or other illegal or unlawful activities in connection with the purchase or redemption of a voucher, Westwing may block the corresponding voucher code (also temporarily) or refuse redemption (also temporarily). In this case, you have the right to cancel the order.

7.3 Payment of the voucher amount is not possible, nor is a transfer for value or subsequent offsetting for purchases already made, i.e. before completion of the order process.

8 DELIVERY AND SHIPPING CONDITIONS

8.1 Deliveries are only made within Slovakia to the delivery address provided by you.

8.2 The basic delivery times are communicated to you on the respective article detail page and are always only approximate, unless they are expressly agreed as binding. After expiry of the delivery period, a subsequent delivery period of the duration of the delivery period, but no longer than 14 working days, shall be set in motion without explanation.

8.3 Ordered goods will be dispatched at Westwing's discretion either as a parcel or by a forwarding agent.

8.4 Westwing is entitled to make partial deliveries and render partial services if this is reasonable for you. This is the case if the partial delivery is usable for you within the scope of the contractual purpose, the delivery of the legally ordered goods is ensured and you do not incur any significant additional expenses or additional costs as a result (unless you agree to bear these costs).

8.5 Westwing does not assume any procurement risk, in particular not in the case of a generic purchase. Westwing is only obliged to deliver from the existing stock of goods or from the goods ordered from the suppliers. Westwing's obligation to deliver does not apply if Westwing is not supplied, not supplied in full or not supplied on time despite an existing covering transaction with the respective supplier and is not responsible for this. Westwing will inform you immediately and inform you of the new expected delivery period. If the new delivery period is not acceptable to you or the goods are no longer available within the new delivery period or at all, Westwing and you are entitled to withdraw from the contract with regard to the goods in question; in this case, we will immediately reimburse any consideration already paid.

8.6 Westwing cannot be held liable for the non-performance or defective performance of its obligations under this Agreement if and to the extent that this is due to the occurrence of force majeure, without prejudice to the fact that Westwing will do everything in its power to minimise the consequences of such an event.

Force majeure includes all unforeseen events or events that - even if they were foreseeable - are beyond Westwing's control and whose impact on the fulfilment of the contract could not have been prevented by Westwing's reasonable efforts. This includes, but is not limited to, war, warlike condition, riot, rebellion, military or civilian coup, insurrection, civil commotion, riot, embargo, government order, fire, flood, storm surge, hurricane or other severe weather of catastrophic proportions, earthquake, lightning, pandemic, epidemic, nuclear hazard or any similar cause beyond the control of Westwing that makes it illegal, impossible or economically impracticable to fulfil or comply with the obligations set out in these GTC. If a case of force majeure occurs, Westwing is obliged to inform you immediately. Westwing is released from its obligation to perform for the duration of the event. Delivery and performance deadlines are to be extended appropriately. If the force majeure lasts longer than 8 weeks, Westwing and you are entitled to withdraw from the contract.

8.7 If the delivery of the goods fails for reasons for which you are responsible, Westwing is entitled to charge you the costs of a new delivery as well as reasonable storage costs from the day of the unsuccessful delivery. The re-delivery is subject to a charge even if the initial delivery was free of charge for you. We will inform you of the additional costs before the new delivery and will only carry out the delivery with your consent. Westwing reserves the right to withdraw from the contract if you do not give your consent to a new delivery within 7 days. In this case, any payments already made by you will be refunded by Westwing.

8.8 The delivery of an order presupposes that there are no outstanding debts.

8.9 If the delivery time is extended or if Westwing is released from its obligation, you cannot derive any claims for damages from this, subject to the provisions in Section 10. The customer can only invoke the aforementioned circumstances if he informs Westwing immediately.

9 WARRANTY, LIABILITY AND TRANSPORT DAMAGE

9.1 You are obliged to inspect the goods immediately and carefully, i.e. individually, for defects in quantity or quality. You must report all defects in writing immediately. Defects that cannot be discovered within this period, even after careful inspection, must be reported to Westwing in writing immediately after discovery.

9.2 Customary or minor, technically unavoidable deviations in quantity, quality, colour, width, weight, equipment or design shall not be deemed defects.

9.3 In the event of defects, Westwing has the right to choose between repair or replacement. Westwing's right to refuse subsequent fulfilment under the legal requirements remains unaffected.

9.4 If the rectification fails after a reasonable period of time, you may, at his discretion, demand a reduction in price or withdraw from the purchase contract. The latter is excluded in the case of only insignificant deviations from the quality.

9.5 Warranty claims against Westwing are only available to the direct customer and are not transferable. They expire 12 months after delivery.

9.6 Unless otherwise stated in the following provisions, the provisions of statutory liability for defects shall apply.

9.7 Claims for damages are excluded. Excluded from this are claims for damages arising from injury to life, limb or health or from the breach of essential contractual obligations (cardinal obligations) as well as liability for other damages based on an intentional or grossly negligent breach of duty by Westwing, its legal representatives or vicarious agents. Essential contractual obligations are those whose fulfilment is necessary to achieve the objective of the contract. In the event of a breach of material contractual obligations, Westwing is only liable for the foreseeable damage typical for the contract if this was caused by simple negligence.

9.8 The aforementioned limitations of liability do not apply if Westwing has fraudulently concealed the defect or has assumed a guarantee for the goods. The provisions of the Product Liability Act remain unaffected.

9.9 Claims for damages due to obvious material defects of the delivered goods are excluded if you do not notify us of the defect within a period of two weeks after delivery of the goods.

9.10 The following restriction applies to contracts for the delivery of used goods: The limitation period for claims for defects is one year from delivery of the goods.

9.11 If the goods are delivered with obvious damage to the packaging or contents, we ask you to complain immediately to the deliverer concerned and to contact Westwing Customer Service (service@westwing.sk). The report has no effect on your warranty rights but makes it easier for Westwing to enforce its claims against the deliverer.

10. GUARANTEES

10.1 An additional guarantee only exists if this is explicitly shown and described on the product detail page.

10.2 Drawings, illustrations, dimensions, weights or other performance data do not constitute promises or guarantees and are only binding if this is expressly agreed.

10.3 Quality agreements take precedence over other objective requirements.

11. RESERVATION OF TITLE

11.1 The goods delivered by Westwing remain the property of Westwing until full payment has been received. You are entitled to sell the goods in the ordinary course of business as long as you are not in default. Pledging and transfer by way of security are not permitted. In the event of resale, the customer hereby assigns the resulting claim against the purchaser to Westwing by way of security. The same applies to other claims that take the place of the delivered goods or otherwise arise with regard to the delivered goods, such as insurance claims or claims arising from unauthorised action in the event of loss or destruction. Westwing revocably authorises you to collect the claims assigned to Westwing in your own name. Westwing may only revoke this direct debit authorisation in the event of liquidation.

11.2 If third parties gain unauthorised access to the goods, you will immediately point out Westwing's ownership and inform Westwing of this in order to enable Westwing to enforce its rights.

12. SERVICE AND COMPLAINTS

Your satisfaction is very important to us. That is why we endeavour to process your request(s) as quickly as possible and to get back to you as soon as we receive your request. For service enquiries, please contact Westwing Customer Service:

Westwing GmbH Moosacher Straße 88 80809 Munich

E-mail: service@westwing.sk

Phone: +421 2327 849 69

13. DISCLAIMER FOR HYPERLINKS

Insofar as www.westwing.sk refers to websites of other providers via hyperlinks, Westwing has no influence whatsoever on their content, does not adopt them as its own and assumes no guarantee or liability for their content. The respective provider or operator of these sites is always responsible for their content. As soon as Westwing becomes aware of legal violations on the websites of other providers, the corresponding hyperlinks on www.westwing.sk will be removed immediately.

14. DATA PROTECTION

For all questions regarding the protection of your data, please refer to Westwing's privacy policy at https://www.westwing.sk/i/privacy_policy_b2b/.

15. RIGHTS OF USE FOR IMAGE MATERIAL ON WWW.WESTWING.SK

The content of this website, including texts, graphics, photos, illustrations, images, videos, sounds and software is protected by copyright. Downloading or use for private purposes is permitted. Further publication, transmission, reproduction or other use of the content is not permitted.

All rights of use to image material on www.westwing.sk are held by Westwing or our partners. The use of the image material - in any form whatsoever - is not permitted without the express consent of Westwing.

All Westwing trademarks used on the website are - unless otherwise stated - our trademarks and may not be used without the prior written consent of Westwing.

16. CODE OF CONDUCT

You undertake to comply with Westwing's Code of Conduct for Business Partners as amended from time to time (available at https://ir.westwing.com/websites/westwing/English/5500/compliance.html). A breach of the Code of Conduct for Business Partners constitutes a material breach of contract which entitles Westwing to terminate the contract for good cause.

17. AMENDMENTS TO THE GTC

Westwing reserves the right to make changes to the Website, rules, terms and conditions including these GTC at any time. The terms and conditions in force at the time of your order will apply to your order, unless a change to these terms and conditions is required by law or governmental order (in which case they will also apply to orders you have previously placed).

18. FINAL PROVISIONS

18.1 For legal disputes arising from or in connection with the use of www.westwing.sk, the law of the Federal Republic of Germany shall apply exclusively, excluding the UN Convention on Contracts for the International Sale of Goods.

18.2 Should a provision be or become void or ineffective, the remaining provisions shall remain valid. The relevant statutory provisions shall apply in place of the void or ineffective provisions.

Your Westwing GmbH Moosacher Str. 88 80809 Munich

Status: 25.11.2024